Известие

Collapse
No announcement yet.

СХЕМА НА КОРМИЛНА РЕЙКА

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • СХЕМА НА КОРМИЛНА РЕЙКА

    От кормилната рейка сълзеше хидравлично масло. Купих от морга ІІ употреба за 130 лв. смениха ми я за 80 лв. и... "новата рейка" също протече.
    Сега съм решил да я рециклирам, като сменя семерингите. Разглобил съм я до едно положение, но не съм наясно как точно се разглобява червячният механизъм.
    Някой да знае някъде в интернет пространството да има СХЕМА НА КОРМИЛНА РЕЙКА ???
    ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

  • #2
    Схемата я имаше някъде,но не ти трябва да пипаш по него.Семерингата,ако не се лъжа е 30х20х7.Намери си хубава и не жали пари за нея.Успех!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Nikinew Покажи съобщение
      От кормилната рейка сълзеше хидравлично масло. Купих от морга ІІ употреба за 130 лв. смениха ми я за 80 лв. и... "новата рейка" също протече.
      Сега съм решил да я рециклирам, като сменя семерингите. Разглобил съм я до едно положение, но не съм наясно как точно се разглобява червячният механизъм.
      Някой да знае някъде в интернет пространството да има СХЕМА НА КОРМИЛНА РЕЙКА ???


      Пич имах същия проблем ! Ако теча е малък купи си присадка за хидравликата на Валволин. Струва около 15лв и ще ти спре теча аз така я закрепих моята.

      Comment


      • #4
        Въпросът ми е дали някой е разглобявал рейката на съставните и части !
        Иначе с присадка не съм пробвал, ама за сега втори литър хидравлично масло наливам.
        Волана "омеква" ли като сипеш присадката ???
        ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

        Comment


        • #5
          Виж вв ЕPER-a там трябва да се вижда....
          _____________________
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

          Comment


          • #6
            еи тука има схема но май не е достатъчно подробна
            http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...g/steering.PDF
            добавки недей да слагаш там.
            точка

            Comment


            • #7
              Рейката съм я разглобявал и за това ти казах да не пипаш по червяка,ако няма луфт.Останалото изисква търпение и спазването на няколко важни неща.Първото е санитарната хигиена.След като я разглобиш трябва да я измиеш така,че да можеш да я използваш като прибор за хранене.Необходими са ти:пластмасов или бронзов дорник-20-25мм,голям водопроводен ключ,здраво менгеме,зегер клещи за външна зегерка,камък 17 и дълъг удължител,лепило за резби и две дъвки.След като свалиш рейката,хващаш я здраво в менгемето.От противоположната страна на червяка ще видиш една рошава зегерка и една капачка.Сваляш зегерката.После с дорника набиваш навътре капачката.Тя се държи да не излезе на вън от един пръстен,съставен от три части.просто са три сегмента от един кръг.По правило са запечени и просто трябва да ги изчовъркаш.После хващаш и развърташ оста на червяка.В едната посока , буталото ще изтласка капачката на вънка.При монтажа трябва да и смениш гумичката.Буталото се крепи с един болт.Отвиваш болта и буталото изпада.То представлява просто една по дебела шайба с тефлоново покритие по краищата.Като огледаш рейката ще видиш къде се разглобява цилиндъра от частта с червяка и ролката.Хващаш здраво в менгемето и с водопроводния ключ,отвиваш цилиндъра.Часта с червяка и ролката- само и промиваш чарковете,без да ги разглобяваш.Захващаш се с цилиндъра!Вадиш семерингата и пластмасовата втулка.Тя е водач.Семерингата е ясна,но обърни внимание на втулката и ако трябва си направи нова при някой стругар.То в белите страни се продава ремонтен комплект:семеринга,бутало и втулка,ама...Значи разглобили сме всичко,което трябва и започваме да зглобяваме.
              Ще си сипя още едно!,че пресъхнах!
              Така...
              След,като си сложил втулката и семерингата,да подчертая дебело,намазани с лепило,за да не играят в леглата си,намазваш тънко с масло ствола и нахлузваш цилиндъра.Завиваш го и не забравяш и неговата резба да я намажеш с лепило.Намазваш и резбата на болта за буталото и го затягаш.С буталото де.После даваш двете дъвки на жена ти,гаджето ти или каквото имаш,а може и сам да се справиш,но важното е да имаш две ,добре здъвкани дъвки.Поставяш капачката с новата гумичка и я набиваш по-навътре,После идва ред на дъвките.С тях закрепваме трите части на опорната зегерка.Става въпрос за ония кръгли парчета,дето ги чегъртахме и си имат канал.После пак завъртаме червяка така,че буталото да удари по капачката и тя да опре във въпросните три части.После поставяме "рошавата"зегерка" и сме готови.Дъвките повече не са ни нужни и не ги обсъждаме.
              Готови сме за монтаж!
              Успех , колега!Ако решиш,все пак да го правиш сам,това е пътя!
              Наздраве!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Мерси за съдействието
                Предварително се извинявам за следдните лаични въпроси:
                1, пластмасов или бронзов дорник-20-25мм от магазин за инструменти ли да търся ?
                2, зегер клещи за външна зегерка за какво са точно ?
                3, дебелата шайба с тефлоново покритие по краищата не се ли развива с камък/шестограм № 16 ???
                Last edited by Nikinew; d.m.y г., 18:56.
                ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

                Comment


                • #9
                  Можеш да използваш,каквото ти попадне за дорник.включително и парче твърдо дърво.Не е нобходимо да е специален дорника.
                  Зегерклещите са за да свалиш зегерката.Става и без тях,но има опасност да я повредиш.Колкото за болта,няма значение колко е.Може главата му да е и 16 и 17.Няма правило!
                  Успех!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment

                  Working...
                  X